HTML

Való világ

Kalandozás a politika és a foci körül Magyarországon

Friss topikok

NB1 18. forduló várható eredményei

2010.03.09. 15:28 Darkrider

18. FordulóIdőpontHazai - VendégEredmény
03.12. péntek 19:00 Ferencvárosi TC - Nyíregyháza Spartacushazai győzelem
03.13. szombat15:00 Videoton FC - Lombard Pápa hazai győzelem
03.13. szombat 14:30 Paksi FC - Vasashazai győzelem
03.13. szombat 16:00 Kaposvári Rákóczi – ZTE FCdöntetlen
03.13. szombat 14:30 MTK Budapest - Szombathelyi Haladás vendég győzelem
03.13. szombat 16:00 Győri ETO - KTE-Erecovendég győzelem
03.13. szombat17:30 DVSC-TEVA - Budapest Honvédhazai győzelem
03.14. vasárnap 17:30 Újpest FC - DVTKvendég győzelem

 

remélem, jók az időpontok, de még ellenőrzöm

a várható eredményeket már beírtam, úgy is az a lényeg :)

részletes vélemény később

1 komment

Címkék: labdarúgás nb1

A bejegyzés trackback címe:

https://valovilag.blog.hu/api/trackback/id/tr611824130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puttoka · http://kecskemetite.multiply.com 2010.03.11. 14:15:24

Köszönöm részletes és érdekes okfejtéseidet a meccsekről.

1 vagy több tipped biztos bejön, így csak az a kérdés, hogy ki mekkora összegben fogad rá, így vagy nyer, vagy nem! :)
Én nem vagyok szerencsejátékos tipus, így csak 'virtuálisan' tettem fel 10 eFt-ot, négy döntetlenre. Legalábbis szerintem 4 döntetlenre: Györ-KTE, MTK-Haladás, Kaposvár-ZTE, UTE-DVTK.
4-2-2-2 ezret tetem fel így vagy bukok 10 ezret, vagy kapok majd' 36 ezret (virtuálisan).
(A másik 4 meccset egyesre vettem, de nem fogadok rájuk, még virtuálisan se :)

putto
_______________________________
Köszi, hogy indítottad ezt a lapot, gyere át hozzám is: kecskemetite.multiply.com
süti beállítások módosítása